Khamis, 1 Januari 2009

Ana, amek nie..

Cis, x abes2 kene tag oleh Ana nie..
Berapa kali dah mumun malas mo buat..
aper kejadahnyer pekdah wat bende nie..
tapi mumun wat la gak..
Nak jaga ati member..
hehehe..
k buat saudari Noorfuzieanna amek la tag nie..
Ameeeekkk... hek3..
1. Who are you?
Of coz a human being.. well, just call me mumun..

2. Are we friends?
yesnomightbemaybe err yess!!

3. When and how did we meet?
Cmner erk, dimana yer? hehehe generally UMS.. positif!

4. Do you have a crush on me?
Hahaha aper kes?? lagu crush David archuletta mumun tau la..

5. Would you hug me?
Erk, tamau la.. Ucuk.. hehehe..

6. Give me a nickname and explain why you picked it.
Miss Raja Gomakiah Berairiah, not me actually pick it, Sis punyer keje sbb.... biarlah geng ronggeng ja tau..

7. Describe me in one word.
Ana, you comel sgt la.. jangan berendam lelama dlm air laut yer, t kembang semangkuk.. duh, jgn marah..

8. What was your first impression?
erkk.. minah nie cm sombong jer.. hehe

9. Do you still think that way about me now?
hahaha.. depands on situations.. hahahaha xder kene mengena..

10. What reminds you of me?
Ko pnah berceramah kat mumun awal pagi..

11. If you could give me anything what would it be?
What do u want babe? tengok bajet la..

12. How well do you know me?
erk.. erm.. dunno..

13. When's the last time you saw me?
Epot KK..sambil makan key ep c.. pastu kat pintu masuk die tros menonong masuk, takot kene tinggal.. hehehe.. "ini bukan bas dik.."

14. Ever wanted to tell me something but couldn't?
Dunno la.. nanti2 la.. hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...