Rabu, 16 September 2009

Cuti Umum

Hari nie 16 sept 2009
Cuti Umum sebab Penggabungan kerajaan Sabah dengan Semenanjung
ala.. sejarah nie aku fail sket la.. Dulu maser sekolah menengah rendah tak bape gemar subjek sejarah cz tensyen sebab xpernah nak dpt highest mark. slalu betul kalah dengan beberapa orang mamat nie yg dulu har3.. ngeng..

aku rasa bingung la arini, tak terucap apa yg aku rasa kini, terasa ader banyak betul unfinish business dalam hidup nie.. kalo ikot kepercayaan org cina, kalo mati nie roh xtenang pastu jd hantu
*mengarut pla*

okey disebabkan hari nie cuti maka adakah kita juga perlu bercuti? nehh tidak.. aku arini 6 trip client.. aku cuma dapat buat 5 trip n satu lagi ana bantu sebab aku da xlarat sangat petang tu.. mengantuk betul sebab dr tengahari hujan.. aku nie xsuke dengan viper kete, cepat terhipnotise.. hehehe..

First client jam 7, minta aku ambil didalam.. nasib baik la pagar tu da dibuka.. tapi aku nie menunggu diluar ada r dekat 10 minit.. org terengganu, balik2 cerita pasal bf die.. har3.. malas betul mo melayan ekceli, nak balik kl dulu dating.. ala xpayah la kan stori ngan aku.. taw la aku nie kan bujang trang tang tang.. hihi.. mo kawen tapi xder bekalan yg cukup lagi..

pastu jam 8 pulak, fuh nasib la baik arini tak jem.. sempat balik dlm masa 1 jam tu.. sekali upe-upenye orang muar.. satu batch matrik lagi.. yg nie lagi satu.. aku tanya die flight johor jam 9 sempat ka nie, pastu die bilang nda pa.. die punya flight malam.. blank jap la aku, apesal lak awal btol datang.. tapi dlm agakan aku, die berdating dulu kot.. sebab siap bawa beg isi hadiah bereben2 lagi i lup u dan die cakap pagi nie tunggu kawan pastu jalan di kk kejap.. haha.. nie yg jeles sket nie kan.. hahaha..

balik anta client tu singgah ar bilik kejap, kunun mo tidur sampai jam 1.30ptg la nie.. ader sorg student nie ba, memula die kensel jam 11 sebab mo sewa kete dengan kawan pastu dlm jam 11.20 die kol aku soh amek die sekarang jugak.. ala.. kacau stim betul oo kene kejut mcm nie.. pastu dengan muke cm nak menangis da bdk 1st year nie bgtaw kawan die da kasi tinggal die.. haha.. apa kau rasa? malas mo api2kan.. layan ja la..

pastu jam 1.30ptg amek 2 client nie.. da kuar UMS br berbual.. sorg 1st year n lg sorang 3rd year.. aku nie 4th year.. terasa tua betul sebab sume client panggil aku sekarang nie.. hilang pricemarket da ka sekarang nie? hahaha.. pompuan la ba.. bila tnya sekolah mana, die bilang SSMP pastu aku ckp la lor sama la SSMP pastu cina dibelakang tu pun ckp.. wa, SSMP juga ka nie semua.. full house la nie kan.. 2nd year jer takder wakil.. hik3..

sampai UMs balik jam 3 tapi sempat tito kejap dlm kete kat B1 carpark tu.. hujan lebat malas nak keluar.. jam 3,30 client turun.. mengantuk yg teramat.. bley ka maser kat trafik light tu aku ckp ngan diorg, ba akak tito dulu bole ka da lampu hijau baru kejot..hihihi.. ana pla msg aku ok ka nda.. dengan senyuman riang ria dihati terus la pergi cafe sebelum singgah bilik pergi beli makanan..

Plan hari nie nak masak nasi goreng jer pun.. jadi ana pun take over client jam 5 ptg tu.. mumun? tito pas layan senandung si dayang.. hehehe.. balik2 tu ana kejot ajak g cari brg raya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...