Ahad, 28 Mac 2010

salahkah wanita itu yg memandu?

Aku bengang oke kalau aku time aku tengah drive org tengok aku 2-3 kali esp for Guy yg bwk awek kat seblah..

wtf!! motipp??

Eii bengang okeh.. Korg pesal?? Nak berlagak korang ader gurlfren and ada kereta.. hek eleh, ko pk pakej ko dah lengkap sgt?? ntah2 kereta pinjam cm aku.. hahaha.. tawla aku xcun, tudung aku senget/xgosok?  sukati lah!!

Aku takder boifren? Sukati aku la aku ader boifren ker takder, asal? ada aku susahkan ko? nak ofer diri jd boifren aku? kem salam~~ sorry! im not interested.. *mama abah sila clap2 cepat sebab lambat lagi la anakmu nie naik pelamin, xyah la u ol susah2 plan majlis kawen i nanti.. kah3.. joking!

Ko pk ape? Korang tgk Herbie aku?? huh, herbie aku masih biasa2 tapi Power okeh.. *verangan nak cat kaler Pink!! kalau xdpt kereta baru, i xkire nak cat Pink jugak.. hahahahaha.. Car seat leather, sticker2 gempak, Sport rim baru.. ahahaha.. verangan!! *tp berharap haha mama abah sila take note.. kah3..

oh yer, xpuas ati cara aku drive? Hope aku xkan susahkan orang ler.. tapi nak buat macamna herbie aku hebat.. recently jer cm merajuk2 sket sebab aku ckp ngan die aku berangan nak angkat kete baru... lalala.. tp bile aku konfes xjadik la, tros baik okeh!! haha.. Sedangkan aku sendirik kalau nampak cara org bawak kete cm hampeh mesti aku ckp, huh mesti pompuan,  dah agak dah.. hahaha.. ala mengaku jer la korg pun mesti pernah ckp mcm tu.. haha

Mood: tetibe terasa nak tinted gelap2 giLLer.. tp kalau kat semenanjung kompem xlepas Jpj, xpasal2 herbie aku kene tinggal kat sabah nie kang.. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...