Isnin, 10 Januari 2011

Tolong Ingatkan aku mintak Ana Raffali RM35ribu yer!

Hahaha mengarut..
Tahniah buat Ana Raffali yang menjadi juara Anugrah Juara Lagu yg ke 25 malam tadi..
Syabas! eh berapa kali da..
sekali RM35,000 die dapat cik kiah ooii..
Sebab dialah penyanyi dialah pencipta lirik dan lagu..

Dari dulu mumun memang suspect ek respek kat Ana Raffali atau nama sebenarnya Ana Nurhidayah Raffali nie sebab every performance die sopan weyh, pakai baju kurung.. artis lain ado? nan hado kot.. ada pun jarang kot nampak..

orangnyer sweet tapi td tgk MHI die alahai pemalu rupenya.. jurukamera sampai kene zooooom in dr bawah nk tgk mata die.. tp still die elak.. ececeh.. hihi.. takper.. memang salut la..

buat artis lain yang tak berjaya, jangan mengalah cuba lagi! hehe.. pada mulanya mumun malas nk tgk AJL nie sebab macam artis yg sama jer tetiap tahun masuk.. mumun teruja nk tengok pun sebab ada artis baru iaitu si Ana Raffali nie la yg masih baru dalam dunia hiburan nie dah dapat masuk AJL.. Lagu die pun not bad kan? okey la.. eh dah menang makanya best la kan?



Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku Lirik

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa


Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita

 macam baju kurung yg die pakai td hehe


macam muka lisa surihani pun ada kan? nak tengok lebih lanjut pasal ana raffali.. terjah blog die okey!

Link website Ana Raffali http://www.anaraffali.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...