Khamis, 24 November 2011

Happy Birthday my lil Sister

She has grown up
Preety fast right
Mcm br semalam i kick her and she cry loudly sampai 1 taman dengar..
Cik Ju jiran depan siap dtg rumah i tell you..
kwang2..

Pergi sekolah comot
Sekarang dah cun! *bg chance

Budak kecik nie kan
Tahun depan insyaAllah nk merantau ke Ireland *kalau lulus!
Hehehe

Ikut jejak parent and adik aku yg kedua
Aku? over the sea jugak what! *tamo kalah

Lokasi kejadian: Kolej Akasia
Tarikh: 22 Nov 2011
Masa: 8mlm
Mangsa: yuyun
Pemangsa: me and her classmate



masa nie die tak tahu akak die menyorok dlm bilik
aku dlm bilik dah gelak berguling2 dah
panjang lebo aku plan ngan simren since a day before
yg prepare a plate of Whip cream cake tu aku lah!
hahahahahaha!!!!


Simren: huda, kitorg xder kek, anggap nie kek ya..
cepat tiup....

jeng jeng jeng 
hahahaha kan dah kena...

aku suke tgk pict nie sebab simren mcm jahat giler
eh budak nie xperasan yg vikhna pegang kamera aku
kalau tak cmner aku bley tangkap gmbar nie kan?


yes.. rancangan berjaya
tapi tak as i expected..
aku nk penoooohh satu muka
hahahahaha


okey dah start riuh rendah whip cream fight nie
kenapa la aku xbwk 1 pinggan lg
silap dah pegang kek dulu
okey budak nie xperasan aku kat belakang lg..
haha bile dah nampak aku nk kenekan aku sekali
tp no way, kaki aku panjang leh defence antara kau dan aku
hahahahahaha


okey pergi cari mangsa lain yer


nah amek la kek kau
makan sampai bloating
sekali aku yg kene bawak balik
hahaha br teringat ada dlm peti sejuk
lupe nk makan
balik tu aku tidur dlm kereta
penat sgt
tu yg cair habis kek dlm kereta

habis cerita
*ni nk dedicate kat family yg jauh kat mata*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...