Selasa, 19 Jun 2012

Roro



RORO

Kucing kesayangan family saya selepas Velvet
Bela dr sejak lahir lagi, mak die dah bg kat jiran.
Age: setahun lebih

Roro Hilang

rasa nk advertise kat scratch.com or kakimotong fan club punye website jer
*over 

Last picture of Roro taken by my sis

Assumption yg aku ader
1. Rindu kat adik ngan aku, majuk tros lari dr umah
2. Lari sebab Nisa ader kat umah, die tgk cm scary die pun blah.. hahaha 
3. Termasuk dlm kereta jiran seblah mcm aritu pastu mana2 tertinggal
4. Ada org racun kucing aku tu pastu die mati
5. Majlis perbandaran tangkap cz mama ckp kucing2 area tu pun missing

*aku tertanya2 sejak bile majlis pembandaran tuuuuuuuuuut tu rajin?? rumput2 tepi jalan pun malas nk tebas..
ehh roro pakai kolar kot tu pun nk di sapu ker?? 


Roro, i miss you
FYI, he have been missing since the day i left home 14hb yg lepas
Balik la nak semuorg rindu
Balik Johor pun kitorang angkut
='(


Die manje sgt
Dulu masa student2 uitm seblah rumah ader
sebok jer die kat sebelah xmo balik rumah pun
Siap kalau die kat umah kitorg pun budak seblah bley panggil "roro, roro"
berbulu jer kitorg dgr hahaha 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...