Selasa, 15 Januari 2013

My Bestfriend

Hye you..
Yeah you might be read this
But who are you i wont tell
Let me introduce you as ML

Dunia Akhirat you will be my bestfriend
Biar semua org kata you macam2
But you have been so nice to me
And i will never forget
And i hope our friendship will be last forever
InsyaAllah

I saw one of your video and im so happy to see you happy
you have been through a lot kan dear?
Dont care la who's right and who's wrong on dat time
Yang penting kita dapat jugak habiskan study kita sama2 kan?

Ingat masa Herbie belum wujud, kau selalu kidnap aku and aku slalu kidnap kete kau
Thanks sebab trust aku yg pernah naik divider masa sewa kereta kat KF tu
# hey nk elak anjing okey.. hahaha mujur xpape.. choiii..

I demam you tlg hantar klinik
I lapar you tolong masakkan
I lost you tolong bg direction
I stress you bawa i jenjalan

Last moment masa kita final year
You pakat dengan geng lain Siram I dengan air sabun pastu tepung tawar i masa Bday i
Thank you buddy

Tetibe i rindu kat you..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...