Isnin, 25 Januari 2010

Semut jalan2 cari gula

Di kala bulan tak berapa mengambang ini
Hipokritkah aku sebenarnya
tertanya-tanya apa sebenarnya yang aku perlu
apa sebenarnya yang aku dambakan
apa sebenarnya yang aku impikan
ianya samar-samar lagi


pada luaran aku gembira
pada dalaman aku tak berapa gembira
apakah penyebab semua ini


Citarasa aku dan kau tak pernah serasi
oh siapakah kau dan aku itu
biarlah hanya aku saja yang tahu
tak kira jantina, sama saja


ahh persetankan semua itu
apa yang aku tak suka
apa yang aku tak gemar
apa yang aku fade up


banyak adoi banyak
wasting my time for that reason
oh itu sudah banyak kali berlaku
hahaha hipokritkan aku


diam aku bermakna aku berfikir
ah berfikirkah aku selama nie
haha asal aku layankan jer ek?
konpius melanda diri.. haha


gelak sorang2 tapi tertahan2
adeh berbulu telinga
sedu tak lepas pun sama
aku rasa tak selesa


berjalan melihat panorama
haha seronok seronok
melihat tinggalan sejarah
tapi sayang, ianya jarang terlaksana


lelaki tak suka teman wanita shopping
kenapa erk? rasanya aku tahu kenapa
lebih2 lagi dalam pemilihan baju atau kasut
bosan kerana ianya terasa sangat lama
melainkan si lelaki turut kaki shopping
takper la kot.. haha..


siapakah aku yang sebenarnya?
how well did you know me?
oh ya.. did you know me?
who am i? hahahaha..


aku suker aper?
aku suker saper?
sengal laen sudah tu maksudnya
sabar, akan tiba jua waktu itu


berikan aku petunjuk
berikan aku tanda
berikan aku arah
*eh bukan sama jer ke tu? =)


nota kaki: esok nekad nak pergi guardian nak beli earplug.. aku tak tahan.. biarkan aku dalam dunia aku sendiri.. mencipta fantasi.. ahh sudahlah kau, berangan jer.. abeskan belaja dulu la weyh..


kesian sape yang bace nie.. post sampah jer.. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...