Ahad, 31 Januari 2010

Sterika


Tetibe teringat statement nie
Kalau boleh, saya nak isteri yang gosokkan baju saya..

Haha.. itu memang tugas dan tanggungjawab kan menjaga pakaian suami?
Oh my, mcmana nie..
Saya bab iron nie tak leh lulus lagi..
Sangat2 lah mim alif lam sim

hahaha..
Setiap kali nak keluar kene gosok bagai
hahaha.. masih belum sampai tahap tu..
padanlah saya nie nampak selekeh
hahahaha

satu lagi statement tak leh blah
Mun, nie Iron ko ker Iron aku nie?

hahaha..
rumet aku pun da start tegur..
asal? nampak selekeh sangat erk?
hahaha

takper asal hati bahagia..
tudung tak gosok pun aku lenjan..
hahaha..

Alangkah bahagianye of ader gadget nie
senang idup.. haha
Just Press down but dont burn it..
hahaha



Wahai sterika ku
Jangan kau merajuk ya,
sudah 4 tahun kau berjasa
tapi jgn kecil ati aku jarang menggunakan kau
hahaha.. stop merapu..
sila tidur sekarang
hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...