Sabtu, 5 Jun 2010

Arini cuti birthday Agong ye kawan2..

Haha.. Selepas 3 hari 3 malam duduk terperap dalam rumah baru lah ada alasan nk keluar dari rumah walaupun xsampai pon setengah jam.. ini adalah disebabkan sekolah adik aku hanya sekangkang kera dari rumah.. hahaha.. yeker, terkangkang-kangkang ler kera tu ek sebab dlm 1 km die kene kangkang.. hahaha.. Paling jauh pun pergi Taman Anggerik.. hahaha.. Aku tak paham ler, ker aku kekok jalan kampung nih.. hahaha.. berlagak betul, aku taw korang lama dah menetap kat sini jalan ni dah cm korang yg punyer bagi la can aku yg baru mcm setahun sekali balik nie jalan2 makan angin.. sibuk nk cucuk2 kereta aku.. sebaik ada adik aku disebelah kasi tenang, dan tugas dengar aku bebel2 semasa drive telah adik aku ambil alih dr cik pojianna.. hahaha.. selalu ba die kire berapa kali aku membebel.. hihi..

tu jer la.. cume nak cakap hati2 di jalan raya.. nak tahu sebab aper, semalam tengah asyik aku nk masukkan ikan sekor demi sekor dalam kuali tetibe dengar dentuman kuat giler depan rumah.. Ader accidennt depan rumah upenyer.. Kereta sama motor, pecah gak r tayar motor tu.. kereta tu kereta toyoto avanza cikgu bahasa melayu aku dulu.. sebbaik takder pape.. kecoh gak r sebab ramai lelaki baru balik dr solat jumaat la kan.. yang kelakarnyer tu kan, kitorg kunun2 mo mengendap la kan.. nah kau sekali lalang teppi umah nie tinggi betul.. bgtahu mama, nape tak tebas jer.. mama billang ala nanti senang orng sekodeng korang plak.. bio jer la.. hahaha.. melepas nk usha org lalu lalang ler cmni.. hahaha.. takper2.. eh tu more kepada kerja masa lapang me n my mom.. my mom dapat nama.. hihi..

Happy Birthday Sultan Agong.. ekceli pg tadi macam kene pang sedas bile ade org ckp sy harus kene potong kepala sebab lupe bday Agong.. apa daa.. bg sy kawen dulu, aci??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...