Isnin, 4 Oktober 2010

Domain FREE untuk dimenangi!


Wahhh!!!  Dahlia dan iHosterz bergabung tenaga menyediakan Giveaway Special: Domain Percuma untuk blogger. Memang menarik! Semestinya saya turut serta, siapa takmau barang FREE beb!

Nama Domain pilihan saya ialah : missrivebell.com

Saya pilih missrivebell dot com kerana Mumun suke dengan nama trademark yg mumun dapat masa zaman belajar dahulu.. Walaupun bunyinya xbest (tu mama sy ckp) haha xper la.. Sy senang ingat dan senang gugel.. Kalau saya taip Mumun dah berlambak dah.. hihi..Tapi ada kalanya ada kawan yg salah eja nama Missrivebell nie diorg pi tukar jadi Missriverbell.. Haha memana la asal bunyi sama.. Perkataan asalnyer adalah Miserable.. Hehehe..

Dahlia dan iHosterz patut menaja domain tersebut untuk saya kerana ehem2 berbalik kesinambungan dari cerita di atas, (hehe) Mumun nak domain nie sebab Mumun nak cuba la rasa pengalaman ada domain sendiri nie.. Oh sila abaikan mumun yg jakun tp ini serius [slang wonderpet sket yer tuan2 dan puan2].. Applicable kah reason nie ek? Aci jer la.. Da da~~  =) 

nk jugak nk jugak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...