Selasa, 2 November 2010

Fanpage Facebook Im Proud To Be Muslim Menghina Islam


Tadi Mumun layan fesbuk kejap lepas tu jumpe link sila UNLIKE fanpage "I'm Proud To Be A Muslim".
Why ek? okey let Mumun tell you.. Adeh ape yg berterabur sume bahasa nie.. dui dui dui,.

Fanpage Facebook "I'm Proud To Be A Muslim" nie sebenarnya menghina Islam.. Mumun dulu byk kali kene invite soh like page cmnie tp seperti biasa Mumun ignore sebab meragukan.. Besides, nie org luar yg create.. Profile picture pun gambar ayat-ayat suci Al-Quran Al-Karim.. Ahli pun ramai giler.. Mungkin mereka Like tanpa menyelidik, huhu.. Jgn amalkan okeyh.


Mula-mula takde la Mumun syak apa yang tak kena dengan fanpage ni. Tapi bila baca pada komen wall banyak unsur mencarut dan maki hamun dari commenter, juga terdapat ‘fake’ Facebook profile yang meletakkan gambar berunsur lucah, saya berasa ada yang tak kena. Kemudian buka picture profile… Nauzubillah min Zalik… gambar-gambar profile terang2an menhina Islam dan Rasulullah secara langsung. Sila lihat gambar di bawah.


Klik link dibawah untuk melihat fanpage yang menghina islam

http://www.facebook.com/pages/Im-proud-to-be-a-Muslim/46199348327?ref=nfsblmbuka#!/pages/Im-proud-to-be-a-Muslim/46199348327

Jadi, kepada sesiapa yang telah ‘LIKE” fanpage ni sila ‘UNLIKE’. Mutual friends Mumun ada 10 orang telah ‘LIKE’ fanpage ini tanpa disedari. Kemudian mari sama-sama ikut buat ada dengan klik ‘report page’ atau ikut instruction dibawah.

1) Klik pada ‘Report Page’


2) Select ‘Violence, crime or self-harm’, kemudian klik submit.


Pesan Mumun : Musuh-musuh Islam sejak akhir-akhir ini semakin galak menghina Islam. Kepada semua umat Islam bangkit jangan berdiam diri. Hati2 dengan fanoage yg telah dicreate.. selidik dulu br nk like2 bagai okey! hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...