Isnin, 18 Mac 2013

Bye2 my dear HERBIE

Ingat tak masa sekolah rendah selalu kene buat karangan Bahasa Melayu?
Mumun kan paaaaliiing la xsuke..
Dulu adalah super lazy until my cikgu BM dulu, haha i still ingat okey nama die..
Cikgu Omar pernah denda sebab xsiapkan kerja rumah.. I was so tired play all day smpai mlm tu xsempat buat.. Dan2 esok tu mood die xokey and g check satu2.. marah betul dia dgn mumun dulu..  haha..

And today rasa mcm nk buat karangan yg bertajuk "Aku sebuah kereta"..

Tarik napas hembus
Tarik napas hembus

huhu idea xdtg laa.. sbb.. masih dlm mood sedih..
Bye2 herbie..
I love u..
I love u..
But i cant own both..
Be nice to ur new owner..
Im proud that i hv own u..
Thanks for everything..
I bet u also must be tired by helping me, together travel with me throughout the Sabah and semenanjung right..

Last word. So long buddy.
#my birthday gift nie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...