Sabtu, 23 Mac 2013

Zuraini dan Faiz (Frodo)

Selamat pengantin baru
Semoga hubungan kalian berkekalan hingga akhir hayat dan kekal bercinta sampai kesyurga
Little biodata bout the broom and the bride
happy sgt for them sbb bertahan sampai ke tahap ni
Last night after the nikah we had chit chat before we both fall asleep
Zu was my ex-roomate at KMJ
Kindda more rapat with her eventhough we had been together only for less than one year
Both of them used to be a classmate PF2
Frodo yg missed call missed call zu dulu
Lepas tu end up me and my ex at KMj dulu Mr yaYo jadi orang tengah diantara kalian
Xkesah la nk bg brg ke masa nk menyampaikan pesanan ke..
Haha but most of it me ar yg jd org tgh bila diorg bergaduh
Ribut jugak la smpai me pernah sorokkan hp die dlm laci (this one she just remind me)
But now they was a very loving couple and me tetiba teringatkan ex aku yg jenama TV tu.. Hahahahahaha sbb same tone kot.. Haha ampunnn...
#aku suke gilee dgn theme diorg... Maybe sbb ada pink kot.. Hehehe..

Before akad nikah

After

Sanding

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...