Khamis, 11 April 2013

Soon will b leaving

Hi all

Lama betul xupdate this pinky blog :-)
Tight of busy life yang bila mau sampai ke penghujung.
Alhamdulillah dlm kesibukan ni sempat settle my passport and hopefully visa application will be smooth je and settled in this few day.
Sedar tak sedar dah masuk bulan April dah
That's mean a month je lg nk settled all work before leaving on board
Walaupun application untuk meninggalkan kerja buat sementara ni belum approved by manager
Ha ha ha ha
I don't care.. its my life not your.. mia ha ha ha.
Mengenangkan worklife yg sekarang ni mmg boleh sakit mental you.
Bertahan selagi mampu je la kan
Soon my buddy nk bla gak mmg pusing laa
Who will be cover my work nanti kan?
Bising la justin B nanti hiks:-)
K la guys nk bersiap la pegi kerja
See others time soon
Have a good day everyone

Love xoxo
Mumun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...