Isnin, 12 April 2010

Last Class [InsyaAllah]

Hari nie busy. Thesis + Assignment + Lab Report. ----> dgr cerita kene tambah lagi satu lg report for pg td seminar.. woooot!! tgh lambakan keje nie, ditambah lagi.. (T_T)

Pagi td lawak, pergi Kelas @ Seminar tp saya xdapat masuk dalam bilik Auditorium Library tu.. Ramai2 kene kunci kat luar sebab terlambat.. Sy agak lambat sebab sy busy.. hahahaha.. semua org busy sekarang.. yes, i know.. (^-^)... Tak dpt la nak recognize sorang2 tp siyes kelakar.. haha.. Mumun, Azah, syikin, Welzan, Stanley, Della, and ala bdk2 chinese sy xingat name la.. [wott wott, dah last kuliah, 4 thn pon ko xhengat nama lg, apa kes??---> byk bende len aku perlu ingat, keke].. Tapi syukur alhamdulillah, finally dapat jugak masuk.. erkk hahahahaha.. shhhh..

Pastu jam 11 sepatutnya ada kelas, disebabkan stuck kat library sampai 11.30am, cepat2 oo gerak ke DKP 6.. Sekali eh? Mana kereta En Amer, ada ker takdok nih.. Tepon Kema, tp bertuah nda diangkat.. berkira2 br jer plan nk blah dr situ, tetibe Kereta Vios beliau park sebelah~~ Aiyo.. nasib mumun baik!! cepat2 capai file ngan beg n cepat masuk.. arr arr.. kedapatan datang lambat! Harini, juga last kelas Finance.. oh ye, mumun repeat oke subject tu.. hahaha.. ini adalah disebabkan, terkantoi sem 3 aritu.. lalalalala.. bikin malu sajork.. tp xkire, i buat donno jer la walau terasa asing dlm kelas tu.. sebbaik ada Akma ngan salina.. =)

And arini jugak En Amer tunjukkan carry mark kiteorg.. Oh yer, kalau la tetibe En Amer tersesat ker masuk dlm blog nie, Silelah Silelah bagi saya A please (◡‿◡✿).. pang, sedas dua, dush dush.. haha sila usaha lebey sikit lg oke.. sy tahu sy lemah chapter 6-8 tu dr dulu lg.. Tp best oo beliau ajar, mudah faham plak rasa, cume kene lebey pektis lg.. *buku Finance sy adalah buku yg paling Lunyai sy pernah ada, terbelah 2 sudah.. Aiseh~~


oh yer, xingat habis jam berapa... jam 1 kot.. keke g makan ngan bdk2 nie kat Kg E.. Err rasa2nyer, perut sy masih belum pulih sepenuhnyer untuk sy makan pedas+minum jus.. Now masih lg terasa sakit yg teramat.. Oo Gastrik, time2 nie la ko kaco aku yer.. *marah, grr*... Kek Indulgen mumun xhabes lg nih.. xder selera tetibe.. Trimas Lolit belikan td.. huhu


Tak sangka Last Class aku cmnie rupenyer ending die, insyaAllah.. SP sila lah kasi lulus aku ya!! err.. cuak!! Mesti nanti  Mumun rindu moment2 pergi kelas, g kelas lambat (err sila jgn ikot, jam dlm kete sy lambat 4 minit!).. Td kelam kelibut xsempat nak berbual panjang dgn member2.. Tskk tssk agak2 bile la kite akan berjumpa lg lepas nie.. STOP it, ada lg sebulan lebey lg ler.. rilek ler..


p/s: kawan2 jgn lupe isi buku otograph aku yer, (◡‿◡✿).. Sape2 yg kutuk aku Old Style ke aper, haha suke i ler.. hahaha.. korang tulis bagus2 sket r, nanti aku mo kasi anak aku baca.. hahaha.. Ngeng!


-abes merapu-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...