Sabtu, 3 April 2010

What The??

Blergh.. Fikiran aku berkecamuk dua tiga menjak nie.. Kenapa ek, tetibe quote nie muncul tetiba dlm kepala.. hahaha.. Melupakan sesorg yang pernah kita syg memang take time.. hahaha.. sengal.. get rid it off la.. hahaha.. The probs is sebenarnya.. Mcm ada jer yg tak kena, buat itu rasa xbetul, buat nie pun rasa xbetul.. then herbie kadang2 buat aku sakit pale.. thesis lagi.. haha.. yang terbaru adalah henpon aku!! argh.. apesal ntah.. kejap2 hang kejap2 hang.. 5610 tu baru jer nak masuk 2 tahun 16 mei nie..
Current location kat Kg. Pimping Membakut kat rumah Yanie, adik yang aku kenal masa semega kira2 nak masuk 2 tahun yang lalu la kan kiranya.. Saje nak keluar dr bilik yg sangat tensyen.. vontot melekat jer atas tilam.. kah3..

Oh ya, ada problem nie.. memory card terlock tapi xtau mcmana nak unlock kan die.. arr... adakah nie tanda2 aku kene beli memory card yang baru?? ohoo.... tension oo.. pastu FB plak xleh nak log in jer.. terpaksa verify bagai untuk masuk semula.. Sekali cek recent activity ada org cube pecah masuk lor.. how? nie yg malas nie, dulu friendster pun kene macam nie.. adakah tanda aku kene tukar email? hurm.. yelah2 aku tukar la lagi.. huhu. hahaha..

xder motip pun.. saje bosan.. testing power gune laptop mini yanie nie.. best plak.. hahaha ngeh3.. take note to bakal suami sy yg bakal jumpe nanti later2 saya nak hantaran sy ada notebook pink okeh.. hahahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...