Rabu, 7 April 2010

Meow ABC

Hari nie mumun nak memperkenalkan si jantung hati mumun.. ngeh3.. 

Hahaha.. nie budak2 nie la yg bagi nama.. bukan mumun.. Amek dr aminah (ABC for Atam Bujal n Cebol)..
Aku tak tau mana satu yg diorg panggil atam ngan bujal.. Atam tu yg hitam kot.. hahaha.. Cebol tu aku taw la.. Tapi aku selalu gak la bawak diorg masuk blek tp, xla selalu.. ape haku mengarut nie.. hahaha.. tp yg si atam ngan bujal xreti dok diam suke kat pintu, mo kuar la tu.. biasa kalau diorg ader aku bukak pintu jer.. lantak la org nak tgk bilik aku bersepah ker tunggang langgang ke.. aku pedulik haper la kan.. haha..


Happy Family

Si cebol nie agak behave sket, haku soh tido cepat jer die tido.. yg len aku soh tido, xmo tros berlari2 satu blek.. jadi kesiimpulannya si cebol jer la yg selalu aku dpt snap sebab die asek tido jer la kan kat blek nie.. Kdg2 mcm selalu jer nampak si cebol nie kat depan pintu sekor2.. yg len missing in action la masa tu.. 

Tiga beradik A.B.C

ini adalah si Bujal
suke kat atas bantal Eja

Dibawah nie semua pict Si Gebu aka Cebol yer..

Tara comel tak??

 

tros diam lepas termasuk dlm periuk sup.. haha

 ok xtau nak end cmner.. hehe..
Layanzz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...