Isnin, 27 September 2010

BILA IntanBerlian BUAT KONTEST, GAMBAR MAKAN PALING SEDAP!



Hye semua.. Hari nie.. Mumun blogwalking lagi.. IntanBerlian buat contest.. Gambar makan paling sedap.. Nah nie satu pict Mumun tepek kat entri untuk Intan berlian.. Amek la, tp kalau dah amek kene menangkan saya.. hahaha.. kalau taaak.. aduh buat unsur ugutan lagi.. hahahaha.. men2 jer..


Intan suruh letak pict tengah makan.. Tapi, apa nk buat.. Belum sempat nk amek pict tengah makan, kek licin daa Mumun telan bulat-bulat sorang.. Buas tak? Hahahahaha.. Tak Kelakar.. Makanya, bagi gambar mukadimah nk makan tu aci la kan? sebab pict nie masa sambut birthday Member dalam bilik Karoke.. Gelap! haha..

Cik Intan Wrote:
4. kemudian, anda boleh tulis: SAYA PALING SUKA ENTRI INTANBERLIAN YANG .......... KERANA........... (tidak kisah patah perkataan, aku mahu feedback entri mana yang korang suka baca, dan korang ni baca ke tak ek aku tulis pe.... BAM2 kata aku bajet je nak buat part ni.hahaa)

Intan ada bagi syarat la pulak.. Alamak, ape kehal kau nk aku buat slogan mcm kat kedai runcit atau pasaraya Giant nie.. hahaha.. Kau jgn bagi aku Membebel, Bila Aku Membebel nanti susah nak berenti.. Hahahaha.. Tetibe dengan sengaja telah mencuri Tagline Cin Intan Berlian.. Cik Intan, kenapa nama Cik Intan Berlian? kenapa tak Intan payong ker? Intan Batu bata ker.. Hahahaha.. Lagi tak kelakar..

Saya Paling Suka Entri IntanBerlian yang Mari Belajar Tamil kerana... Err Mumun Kagum kowt!! Hahaha.. Sket info pasal Intan Berlian niekan.. Die skang takdek kat Malaysia.. Dok kat India.. Sekarang nie die student dental final year.


Sebut pasal Dentist nie, Err terus terang la erk.. Mumun fobia dengan dentist.. hahahaha.. Dulu masa kecik, jumpe dentist boleh meraung2.. Cume aritu last pergi thn 2009, tu pun masa praktikal kat pejabat kesihatan.. Kene paksa cek.. Menggegel lutut den masa tu.. Sekali naa, sekejap ja.. Doktor bilang gigi Mumun cantik dan bersih.. hahaha.. tetibe Vangga.. Tapi dah 3 ari sakit gigi.. komengga!.. Eh dalam bahasa tamil nie ape erk?

Haa memula dah macam lari tajok, maka sekarang Mumun nk uji ketereran Cik Intan translate Komenga dalam bahasa Tamil tu ape? Haa Jawab-Jawab.. tak dapat Jawab sila ketuk ketapi 50 kali..

Kagum weyh, Mumun kagum.. Die telah belajar bahasa Tamil walaupun macam agak terlewat hang dah final year br terhegeh-hegeh belajar.. kalau kau belajar 6 tahun yg lalu, Mumun rasa kompom kau dah femes boleh jadi model atau duta intan berlian.. haha.. Tak kelakar..

Sila kagum la weyh, sebab kauorang ingat senang ka nak belajar? meh click sini [Mari Belajar Tamil].. Bile die ckp ngan sifu die, siap geleng2 kepala gitu.. kau orang pandai? Fuh kagum kagum..Oh ya, jumpe Mumun kat memana sila jgn speaking ngan mumun bahasa yg mumun tak faham.. Pang das das mumun bagi.. hahaha..

Oke la, kan mumun dah cakap.. Jangan bagi Mumun chance membebel.. Tengok-tengok.. ape dah jadi Bila Aku Membebel?? Lu pikirlah sendiri.. Wasalam! Hehe

ps: mintak mahap zahir batin, salah silap selamat hari raya.. Ehem2.. hadiah jangan lupe post kat Mumun eh.. hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...